9-FEBRUARI-2012

Jag är hemma idag, så jag ligger och slöar i soffan, ser på 5an.Där dom vill göra 99saker innan dom dör och dom försöker utföra varje sak. Ganska kul faktiskt, en av killarna ska bjuda ut sin drömtjej och i det här fallet är den drömtjejen , Megan Fox :p .Var på vårdcentralen idag vid 9, jag hade inte halsfluss men dom ville att jag skulle stanna hemma.. boriiing. Får jag feber så ska jag dit igen. Det blir tydligen en lugn helg i helgen verkar det som.  Såg klart det 19e avsnittet idag av pll.. Nu får jag bara se det en gång i veckan istället för jag har sett klart allt som går att se på internet.
Nu måste jag verkligen gå, måste dricka vatten.. HICKA -.-. Sen kanske äta lite lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0