7-FEBRUARI-2012

Ligger i soffan just nu och ser pretty little liars, åt för ett tag sen än fast jag typ fortfarande är mätt sen lunchen med Joel, Eric, Rasmus, Kevin och Sandra(fast Sandra åt inte) på Eastern Palace! Så sjukt gott. Dagen började med att jag tog 20 över 9 bussen till skolan och hade svenska, redovisade och såg redovisningar i kanske 30 min. Sen gjorde vi inte så mycket mer. Det kom en ny kille till klassen iaf, han verkar schysst. Anyway, sen for alla vi som jag skrev lite tidigare och åt mat. Efter vi ätit gick vi och lämnade Rasmus och Sandra vid bussen. När dom for så gick vi andra på stan ett tag. Sen for Kevin och Joel till skolan vid 1, då tänkte jag och Eric fara hem. Men jag ångrade mig så jag tog 8an 10 över till skolan där och var med dom och när deras lektion började så for jag hem. Ganska soft dag ändå fast jag kunde ha farit hem efter jag slutade som var vid 11 då eller ätit och sen dragit. Aja, ska fortsätta se avsnittet nu. Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0