kusinerna-the strangers

Hejhej! Nu sitter jag med kusinerna och ser The Strangers!  Vi kom fram vid klockan 6 och då var Amanda och Sandra hos hästen tror jag;p Vi åt mat och sedan spelade vi lite kort tills jag och Amanda gick ut på en prommis! ;p
Imorgon blir det typ bara att umgås, kanske så blir det att kliva upp tidigt, pappa ska iaf till läkaren imorgon ;// ,för på torsdag så är det bestämt att vi ska till Liseberg medans pappa och hans brosa far till Tyskland! ;p så då är det bara att tagga till Lissan då. Jag tror vi åker hem på måndag eller  tisdag nästa vecka! Ska försöka se så vi fixar mycket bilder under denna veckan här då som jag kan lägga upp lite då och då kansske.   Btw så har jag inte fått bilderna från Trästock av Josefine, ska försöka se om jag kn lägga upp dom SNARAST! Aja sängen väntar, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0