hjärtan som älskar, slutar att älska.

hejsan, igår glömde jag bort att blogga så tänkte börja med gårdagen.

jag vaknade halv 1 igår och det blev att äta frunch. Efter frunchen blev det en boule match, Söderlind-Holmsund mot Söderlind-Ljungsarp.


(Till höger, Söderlind-Holmsund. Till vänster, Söderlind- Ljungsarp)
Vi körde bäst av 3 och då vann Söderlind-Ljungsarp ;//

Jag och Amanda såg tv medans dom andra gick ut och plockade kantareller.
Sen for Amanda till hästen, Sandra och Jonas klippte grannens tomt och jag tvättade och städade pappas bil :}
Efter maten gick jag och Sandra och plockade massor med hallon som vi gjorde varma hallon av och åt det till glass. MUMS! :D Sen spelade vi kort och såg film resten av kvällen.


Nog om igår, idag vaknade jag och åt frukost sedan blev det en promenad med kusinerna!
Nu ska jag gå och duscha och byta och för vi ska till Gällstad och handla på Lager 157 bl.a :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0