21-DECEMBER-2011

Sitter vid min nya Macbook Pro som vi ÄNTLIGEN fått! Vi fick datorn i måndags och jag har typ suttit vid datorn nonstop. Laddade ner Pretty little liars som jag har börjat se, har sett det på tv några gånger men nu har jag sett från början och är redan på avsnitt 10 som jag ska se senare ikväll när jag har gjort klart min kristendomen som ska in innan klockan 12. Sen ska jag bara mysa mig ner i sängen och se så många avsnitt jag orkar! Idag hade vi julavlutning, vi började 11 med att vara i upphållsrummet och höra julsånger, sen gick vi till ett klassrum och fikade med hela klassen. Vi fick gå vid 12 men jag och Linnéa tjurade och stannade kvar, snackade med våran mentor och bara babblade i 1 timme tror jag. Nu är det jullov och det känns inte alls som att det snart är julafton. I år har mina föräldrar haft det jobbigt med julklappar åt mig tror jag, jag har bara önskat mig en Iphone 4 så vi får se vart det leder, sen har jag köpt en julklapp åt Rebecca. Önskade att jag hade miljoner så jag kunde köpa jättemycket saker både till mig och andra. I år blir det ingen lilla julafton, inget jag och rebecca har snackat om iaf. Snart kommer det nya året också och jag är förväntansfull, jag tror att jag har hittat min nyårsklänning och sen har jag kollat på mycket fina smycken och jag har ett PERFEKT halsband som jag vill ha, ha , ha :D  Imorgon blir det att ta det lugnt och njuta av lovet eller fara på stan. På fredag så fyller mormor år så då ska jag, min brosa, mamma dit och äta med kusiner. Vi får se hur det blir. Kanske får öppna någon present i förväg (A)
Nu måste jag skriva klart min inlämning!
Jag och Linnéa på skolan då vi vägrade att åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0