fullt upp.

Hej förlåt för en dålig uppdatering idag. Gick på stan ett tag efter skolan och köpte två halsband, supernöjd! Träffade Jossan och Elin, sen åkte vi samma buss hem och på bussen träffade vi Johanna. Men när jag kom hem så gjorde jag läxa och efter maten har jag suttit med min inlämning hela kvällen men nu har jag skickat in det så nu återstår bara en inlämning, om digerdöden dock. Ursch! Iaf nu ska jag packa gympaväskan till imorgon för då är det dans. + Jag och Linnéa ska iaf gymma imorgon om det inte blir att hon satt uppe för länge med inlämningen. Sen ska jag göra mig klar och lägga mig i sängen och försöka läsa ut min svenska bok för den har vi bokrecension på nästa vecka med massa annat plugg som ska göras tills dess. Btw så igår var jag med rebecca ett tag, vi pluggade och vi färgade även varandras  hår så nu har jag mörkare hår igen. Bild på resultatet kommer troligen lite senare och även bild på mina halsband. men nu ska jag gå så jag hinner göra något. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0