5-JANUARI-2012

Pappa har väckt mig idag, han var tydligen ledig ;o  HAHA märks att man inte sett dagsljus på en vecka iaf , för snön bländade inte lite när man kom ut från rummet och skulle äta frukost -.-.  Igår gjorde jag läxa sen efter maten for jag till stan och var med Simon och Nils. Sen for jag hem och satte mig vid datorn och där blev jag kvar för länge. Idag har pappa väckt mig som sagt och sen kanske vi ska fara in till stan och se någon innebandy match. :)
På tal om innebandy så hade jag min första innebandy träning i tisdags sen jag slutade. Tränade med Obbola faktiskt..  Det var kul och igår fick jag känna på lite träningsvärk i rumpan, haha!  Just nu lyssnar mina öron på Daughtry men funderar på att gå ut och hjälpa pappa att skotta lite, men skulle behöva plugga innan vi åker till stan.
PLUGGA...
caio!
(kändes tråkigt utan bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0