21-JANUARI-2012

Ser tv på pappas nya som han fick igår av några gäster som bidrog med lite pengar var och köpte sedan en tv gemensamt till honom. Han hade fest igår och den blev lyckad. Igår kom jag hem vid 5 från skolan och gästerna kom vid 6 så jag stannade där och snackade med alla som kom och hjälpte till litegrann och sen kom Rebecca och Elin vid 9, då får vi till mamma och var där till just efter 12. Sen for jag tillbaka till pappa och dansade med alla och hjälpte till att plocka undan burkar och ställa in i diskmakinen. Jättemånga vuxna som man känner igen iaf. Det var roligt, haha! Inte så nyktert iaf, då kom deras danssida fram iaf. Sen for jag tillbaka till mamma vid 4 för jag skulle sova där. Men nu ska jag äta och sen kommer Rebecca och Elin hit och sen kanske vi ska far någonstans, ut kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0