i love you this big

Rebecca kom och hämtade mig efter maten igår och vi for till Elin. Sen under kvällen så åkte jag bil ett tag sen åkte jag tillbaka till Elin, jag sov där också. Idag så vaknade vi ganska sent, åt frukost och sen såg jag och Elin en film för att Rebecca for hem innan frukost. Vi såg shark night, den var jättebra! Vid middagstid kom mamma, brosan och hämtade mig hos Elin, vi for och åt mat. Sen när vi kom hem så spelade jag och mamma på travet (första gången haha), vi fick in 4/6 hästar vad vi vet. Det sista loppet såg vi inte men ska kolla upp det.  Nu sitter jag bara vid tv:n och har inget bättre för mig. Har sett american idol, och är avis på vissa människor faktiskt. Vill också kunna sjunga så bra som dom..

http://www.youtube.com/watch?v=RsNaFeCpVPc&feature=related
Killen vann American Idol 2012. Han är 93:a! Så sjukt bra på sjunga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0