SORRY!

Sorry för en jävligt dålig uppdatering, man kan säga att jag har bott hos rebecca som senaste dagarna och hon har inte haft något internet så därför har jag inte kunnat blogga något.
Tänkte berätta om min "hemlis", Jag har piercat tungan och jag är supernöjd :D  Trots det har varit mycket beskymmer med den..  Jag har inte kunnat äta mat, jo flytande föda. har inte tränat, det var dock bara 2 träningar jag missade,   sen har jag rasat i vikt pga maten.. inte bra. Om vågen stämmer så har jag gått ner 9kg?!??!? det kan omöjligt stämma. 6-7 tror jag..  Till middag ska jag äta eller försöka* äta grillat :D  Efter maten så blir det nog att fara ut med brudarna och träffa några kanske! Men blir en tidig kväll för imorgon är det ännu en träning av träningslägret. ska upp 8, för träningen börjar 10.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0