godmorgon.

Har redan hunnit duscha, städa undan, hänga tvätten och ätit frukost. Idag blir det nog stan med Rebecca och Amanda. Får se om jag prioriterar att köpa något från stan eller spara till min dröm jacka som jag vill ha! (eller pengar till peace). Skulle vilja ha på mig min skinnjacka idag eftersom jag har gått runt med vinterjackan hela helgen. Men det blåser ganska mycket ser det ut som.. Har ingen annan tjockare jacka än skinnjackan (dröm jackan som jag vill ha är perfekt iaf..) Aja nog om det, Skrev inget inlägg igår men det var för att jag fokuserade hela dagen på att göra klart min no inlämning. Men senare ikväll får vi se vad jag hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0