6-MARS-2012

Hej!
Ser att Elin har varit duktig på att uppdatera och hålla igång bloggen någorlunda medans jag varit borta.
Klev upp halv nio i morse och packade, städade stugorna och sen drog oss hemåt. Det var varit en super bra helg och jag har haft kul! Igår så åkte vi slalom och jag åkte först med mamma ett tag och sen träffade jag Joel och Anton så då åkte jag med dom. När vi kom tillbaka till stugan så for jag iväg och körde skoter. (passade på medans killarna var borta, så man kunde få köra själv ett tag) Sen åt vi lunch. Medans mamma for och hämtade dom andra så förberedde jag maten. Sen spelade jag och Erik kort med föräldrarna. Jag kom 2:a i plump ;) hehe!  Vad gör jag nu? Sitter och chillar, vill hämta igen min katt från mormor som har varit där när vi har varit borta men har nog haft det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0