19-MARS-2012

Hemma ännu en dag från skolan, ingenting nytt, lika mycket plugg och samma lektioner. Förutom att vi har fått en ny tjej i klassen idag. Hon såg trevlig ut så blir att prata lite mer med henne imorgon eftersom hon kom på sista lektionen. Imorgon blir det gyma istället för idrott igen, så sjukt skönt. Hatar skidor och slipper vädret. Kan träna med det jag vill också. Kanske även blir en sväng på morgonen också om mina vänner orkar med det.
Skickade ett mess till mormor för ett tag sen och hon ringde nyss. Hon har slagit på värmen i stugan så kanske blir förbi en sväng där i helgen för då ska hon dit om inte annars så är det inte långt borta innan jag kommer vara där flera gånger. Hoppas denna sommar blir bättre än förra iaf. Jag är verkligen jätteglad! Blev dock lite besviken idag då jag skulle till skolan idag och det snöade, då jag gick till bussen så haglade det. Tänkte igår att jag lämnar vinterjackan kvar hos pappa för det kommer nog inte vara så kallt ändå. Det var faktiskt inte kallt men det snöade ändå.. Får hoppas på bättre väder senare mot helgen. Aja, detta blev ett lite långt inlägg om lite av varje men nu ska jag sätta igång med plugget inför det ända provet denna vecka. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0