step up.

ooops, har glömt blogga!
Idag väckte pappa mig vid 2 sen har jag gjort läxa och softat. Middag och efter middagen började jag ladda ner några filmer och nu har jag 2 kvar som är snart klar med:) Medans filmerna laddats ner så har jag sett en film, sjukt bra faktiskt! "step up" och jag tycker alla ska se den, jag tyckte om den väldigt mycket, det handlar om dans och jag blir så glad då jag ser folk som dansar så bra, vill också kunna dansa så (avundsjuk). Nu ska jag se en annan dansfilm (A) "streetdance" :D

Kommentarer
Postat av: johanna

se 2an och 3an också, personligen tycker jag nästan 2an är bäst för killen i rollen äääääääger!!!!!!!!:):):):):)

2012-01-09 @ 00:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0