Q & A.

Q: Hur lång är du?
Vilken linje går du och hur tänkte du när du valde?
Världens bästa blogg!
A: 172 tror jag, men har inte mätt mig på länge :)
Jag går samhäll på Minerva, jag visste inte vad jag ville bli, eller jag har mina drömmar men dom kanske jag uppfyller efter gymnasiet.
Tack så mycket!:)
------------------------------------
Q: heter de ciao eller caio?
Vem är din bästa kompis?
Topp tre favoritlåtar/artister?
A: Haha oj, dock inte bra på stava heller(A)
Då måste jag säga Rebecca, jag har känt Rebecca ända sen 6års. Men jag börjar komma närmare Linnéa också,       sen har jag många andra bra vänner också.
Oj, det är svårt för jag gillar så många låtar men några som jag tycker om nu är nog:
-Coffey- You gave me you.
-James Morrison- I won´t let ou go
-Daughtry- September
-----------------------------------
Q: Vem är du? Känner jag dig? Isf hurdå? Har jag varit med dig nån gång? Har vi spenderat sommarn tsm? Thihi pössss ;)
A: Haha du känner mig gott och väl och vi har varit med varandra mycket. Du gick i min klass i 7-9?:) Och förra sommaren var vi jättemycket med varandra ;) <3
-----------------------------------
Q:  ditt bästa minne?
A:  sommaren 2010.
-----------------------------------
Q: något bra tips på hur man kan få håret typ"mellan brunt" som du hade innan du färgade brunt? :)
A: Jag har verkligen inget tips på det. Jag var platina blond först och ville färga mörkare. Jag och rebecca färgade bara något och det vart som det vart :)
------------------------------------
Q: vilka bloggar brukar du läsa?
A: De jag känner, (bl.a Elins, Saras, Emmas, osv) och sen läser jag Dessies och Kenzas också
------------------------------------
Q: hej fin blogg! 
vad gör du på din fritid?:)
A: Tack så mycket!
Jag pluggar för det mesta, är med vänner, nu har jag börjat övningsköra så det gör jag också då jag har tid.
------------------------------------
Q: partypingla och varför? :)
A: Jag förstod inte riktigt vad du menade med det där, men du får gärna kommentera igen och omformulera frågan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0