oj.

Oj, det är första inlägget för mig idag. Som sagt så har jag inte sett att det än nytt på blogg.se, annorlunda som sagt.
Sitter och tjockar mig lite, inte bra för jag är bara rastlös! Vill fara och göra något ikväll men vet inte vad jag ska hitta på.... Fara till stan? kanske, åååhh jag vet inte. Det är iaf ÄNTLIGEN helg nu, men den här helgen kommer gå lika fort som alla andra och helt plötsligt är det skola igen. Imorgon blir det en kväll med Rebecca och Elin iaf om det inte blir ändringar. På dagen vill jag fara till IKSU och gymma och sen ville min lilla kusin att jag skulle fara och kolla på han när han spelar innebandy match här på hallen. Jag vet inte riktigt än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0