min bästa vän.

Jag vill göra ett eget inlägg för min mamma som jag älskar till miljoner!

Du är min bästa vän och finns alltid där för mig. Jag kan berätta allt för dig och vi har alltid roligt tillsammans.
Även om det finns några gånger som det går neråt så kommer det alltid uppgångar som tar igen det med 100!1
Jag litar på dig till tusen och ingen kommer få mig att vilja ersätta dig! För du är inte bara min mamma utan min bästa vän också! Och jag hoppas du kan lita på mig lita mycket som jag litar på dig för det är mycket lättare när man kan prata med varandra och slippa hålla på ljuga och smyga runt om saker och ting.
Jag älskar dig!
(och eftersom min mamma läser min blogg så ville jag skriva "du" så skriver jag till henne istället för "henne" som om jag berättar)
caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0