iminlove.

Sitter och ser OC för att jag vet inte vad jag ska göra på "digerdöden" och min lärare har tagit bort uppgifterna till den andra inläningen jag ska göra så vet inte vad jag ska göra längre.
Ni kommer ihåg att jag såg en film, "step up" fick tips av Johanna att jag ska se 2,3 också. Tack så mycket, det ska jag göra!:D
Igår gjorde jag inte så mycket. Jag såg "fighting" innan jag gick och la mig! Gick upp ändå ganska sent idag och ikväll måste jag sov TIDIGT för imorgon är det skola, jag har saknat skolan lite grann, dock inte läxor och sånt men att träffa klasskomisarna igen och alla andra på skolan.  Nu kom kissen och ville gosa lite, så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0