fredag den 13.

Som sagt idag är det fredag den 13onde och det gäller otur men jag har faktiskt inte haft någon otur alls hittills men dagen är inte slut än heller. Tänkte blogga på vägen hem från mobilen men det gick inte så jag orkade inte blogga när jag kom hem. Åt mat och brosan hade en kompis här sen satt alla vi och såg youtubeklipp ganska länge på min dator och sen tog jag tillbaka den och då drog dom. haha! Nu sitter jag och ser "Charlies Änglar- Utan hämningar". Blir ännu en lugn kväll i helgen och ska nog dra igång någon film efter denna och sen kanske sova(?) Imorgon ska jag iaf köra med pappa som jag inte har gjort tidigare så det blir spännande + då ska jag köra hans bil som kommer bli intressant att se hur det kommer att gå!
dessutom har jag fått låångt hår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0