28-JANUARI-2012

Har haft ett ganska fullt schema idag. Mamma väckte mig vid kvart i 10, åt frukost och åkte och gymma i en timme. Sen åkte vi hem, duschade och sen övningskörde jag till Röbäck där min brosa spelade match.(det blev förlust dock) Efter matchen åkte vi och köpte träningsbyxor och sen förbi på strömpilen där brosan skulle köpa något. Körde där ifrån och hem sen och nu sitter jag och ser på tv. Ska snart äta något och klockan 5 ska jag till hallen och se på min lilla kusin, som inte är så liten längre haha. Men han ska spela match och ville att vi skulle komma och kolla så då måste jag ju göra det. Efter matchen blir det att gå hem och sen får jag besök av mina flickor!
Här kommer bilder på dagens outfit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0