förlåt.

Har helt enkelt glömt bort och blogga, har varit så upptagen med homework ofc. Sitter och gör engelska som som ska skickas in idag och då har jag inte ens börjat att plugga till matteprovet som är imorgon.... Rebecca kommer hit snart skulle jag tro och då ska i träna lite på svenskan innan redovisningen imorgon. Imorgon är det som sagt fredag och då är det HEEELGG!! Helve* vad veckorna går fort nu, kändes nyss som att det var söndag och man satt hemma och visste att det skulle vara skolan dagen efter och hur lång tid det skulle vara innan det blev helg igen. Tydligen är det inte så..
Idag fick jag rebecca att börja se pretty little liars :DD Hon har inte ens sett klart första avsnittet än (?) och tycker redan att det är bra!, Ni borde också se det. Dock så blir man lite besatt av att se vad som händer i nästa avsnitt hela tiden att man glömmer bort sin omvärld. Oops! Måste fortsätta med engelskan nu så jag blir klar någon gång.
Puss!
lägger bara upp någon tråkigt bild för jag tycker att det har varit lite
"töört" på bildfronten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0