det har gått flera veckor baby

Hann med mycket idag, mamma väckte mig vid 11 och vid 12 for vi och hämtade mormor och sen åkte vi till röbäck för brosan skulle spela match. Såg matchen med Sandra för hon kom också dit för att våra brosor skulle möta varandra men vi hade ingen aning om det, iaf inte jag. Hehe! Efter matchen åkte vi och köpte hanskar och mössor inför fjällen och brosan fick även med sin en skitsnygg jacka! Sen blev det förbi på maxi och småhandla lite sen hemåt för att äta middag, städa och packa. När jag var klar somnade jag ett tag i sängen men är hos pappa nu iaf. Sitter och gör filosofi frågorna medans jag väntar på att Big B, ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0