5-FEBRUARI-2012

Jag tänkte blogga från mobilen idag men det gick inte. Vet inte vad som är fel. Om något vet någon app man kan ladda ner eller något så kan ni gärna kommentera :)
Idag så väckte pappa mig drax efter 12 och vi åt frukost tillsammans. Efter det klädde jag på mig och blev hämtad av Rebecca och vi + Elin for till Elin. Där vi skulle dansa (let´s dance 2?) Som Elin hade fått av sin mamma. Vi dansade till nästan halv 6, alltså ca 4 timmar. Mamma kom och hämtade mig och Rebecca då och vi skjutsade hem henne. Sen åkte jag hem och städade mitt rum+ packade. Då pappa kom hem så åt vi middag direkt och sen skjutsade han hit mig till mamma.   Funderar på att snart se ett avsnitt av Pretty little liars sen sova kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0