29-FEBRUARI-2012

Är ledsen idag... Vi har en tävling på skolan just nu, battle royal. Jag fick en lapp med ett namn och den ska jag "döda" med hjälp av att slå med skeden på dens överkropp. Sen får jag hon/hans lapp och så fortsätter det så där till jag själv blir "dödad" för då åker man ut. Jo då var det ju så att en i min klass fick mig så satt och taggade i en timme och sen "dödade" han mig.. :(((( Gjorde bort ett omprov idag, gick super så det känns bra! Imorgon blir det en bra dag, spanska på morgonen (läxförhör + får veta hur det gick på provet) sen hål till halv 2..  Nu ska jag plugga lite. puss


lockar idag.

Kommentarer
Postat av: johäääni

HAHAHAHAHAHHAH OMGGG!!! Höll på att skratta ihjäl mig är jag läste detta, inte kul att åka ut så snabbt, elr jo för mig!!:):) På tisdag efter lovet börjar våran!!!!!

2012-03-01 @ 19:22:19
URL: http://johannamardner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0