13-FEBRUARI-2012

Godkväll!
Jag är verkligen dålig på skriva nu! Har faktiskt gjort klart alla instuderingsfrågor till no provet. Jag tackar gud för våran no-lärare, han är ju awsome. Han gav oss 32 frågor ca en vecka innan prov. Jämnfört med våran gamla som gav 143 stycken 2 dagar innan.  Det väntas en fantastisk dag framför mig imorgon, förutom att det är alla<3dag men enligt mig en helt vanlig tisdag så har sovmorgon till 10 i 10, sen slutar jag 11 för idrotten blir inte av(prov på ons istället) Skulle gymma med Sandra imorgon men båda har ont i halsen så blir på torsdag. Istället ska jag äta lunch(?) sen åker jag och fikar med mina fina vänner innan vi åker hemåt. Ska försöka ta några bilder imorgon så jag kanske kan lägga upp. Men nu ska jag börja göra mig klar och sen sova. Kunde inte sova så bra i natt så jag gör ett nytt försök i natt istället.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0