18-september-2011

i fredags kom mina vänner förbi mig och vi spenderade kvällen hos mig. Jag var fett trött hela kvällen så kanske var lite boring-.- Men dom sista for hem vid 1-2. Och igår for jag rebecca mamma och brosan till stugan för att vara där. Både släkt och vänner kom dit, sen var jag och rebecca simon också.Det var ku och vi hann snacka om mycket! Nu är Elin iaf påväg hit och vi ska åka till philip (men vi ska förbi rebecca också) och dit kommer resten också skulle jag tro. Det blirväll det vanliga, bara chilla. Imorgon är det skola och det känns som jag har haft värsta "sommarlovet" för att jag har varit sjuk hela veckan nästan så jag ser verkligen inte framemot skolan nu. Men det ska bli kul att träffa alla andra igen:)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0