23-DECEMBER-2011

Ikväll har man sett klart dom 22 avsnitten man hade på datorn av pretty little liars.. VILL HA SÄSONG 2!!
Sitter och lyssnar på lite musik som tar tillbaka old memories. the good ones!  Alldeles strax ska jag gå och lägga mig för idad fyller mormor år så kanske ska göra "någon" nytta innan man ska dig och inte sova bort hela dagen iaf.
Just det, jag var ju på stan idag, kollade efter halsbandet som jag ville köpa men det var slut/borta :(  Köpte klart min present till Rebecca iaf, nu har hon 3 paket att öppna :) haha! Fattar inte att det snart är ett nytt år! att det snart ha gått 1 år redan..
kvällens godnatt låt:
http://www.youtube.com/watch?v=zG7X7Y2-Fao
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0