22-DECEMBER-2011

Vaknade nyss och funderar på att åka upp till stan för att köpa mitt datafodral och köpa mitt nyårs halsband men har ingen att gå med så  det känns inte så taggat. Men det blir nog bara att köpa sen åka hem då. Nu är det en dag kvar tills mormor fyller år. Längtar till att äta god mat, mums! Och om 2 dagar är det julafton och jag känner mig inte ett dugg taggad. Var uppe typ till 2 igår och såg flera avsnitt av pretty little liars, är nu på avsnitt 13 och jag älskar verkligen serien. Jag försöker att lista ut vem "-A" är men det är svårt för det kommer nya saker hela tiden. Jag rekomenderar serien till alla, dock är den lite mer tjejaktig. Menmen, nu ska jag stänga ner macen och sen göra frukost, kolla bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0