28-augusti-2011

Igår for jag till stan halv 9 och kvällen blev lyckad men ändå olyckad. Det hände så mycket igår men jag hade iaf roligt. Jag sov hos Fanny inatt, vi var så trött igår att vi somnade i soffan och fick dra oss till sängen. Imorse gjorde vi mat (potatisbullar) och sen tog jag bussen hem till Holmsund kring 3. När jag kom hem så bytte jag om och for til träningen nästan direkt. Sen kom jag hem till middagen och nu har jag försökt aktivera mitt kort men det går inte... Jag och Amanda får gå på stan på tisdag om hon kan, (har för mig att hon sa att hon hade träning) vi får se hur vi gör. Men nu ska jag iaf packa väskan för jag och brosan(jonas) ska till pappa ikväll, det är pappavecka.

vet att jag inte har lagt ut
några bilder på bloggen, så
det är ganska tråkigt
att läsa men ska
försöka att komma ihåg
att ta fler bilder. Kanske kan
ta några bilder
imorgon rån skolan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0