24-augusti-2011

hejhej, hemma från Norrbyskär nu. Jag hade roligt och verkar ha fått en skön klass! Vi lekte typ och gjorde övningar och snackade. Det var jättemörkt ute och i skogen typ såg man bara en eld så jag och några tjejer gick dit och sen kom det jättemånga men till sist tog jag mitt sista dopp(?)med Amanda igår kring halv 11 kanske den vart, det fett kallt så vi gick och bastade med Felix och Gustav som också badade.Resten som följde med kollade på. Jag,Lisa och Amanda somnade kring 2 och sen klev vi upp halv 8, städade, packade i resten,åt frukost och städade. Det finns mycket att berätta om men orkar bara inte skriva(A) Nog om det!
Idag så ska jag slappa och sen vill jag träffa Elin och Rebecca, jag har inte varit med dom på jättelänge. Vi har varit med varandra varje dag i sommar så när vi inte är med varandra på en hel dag så känns det som en hel vecka vi inte träffats.
Men ska försöka ta en powernap nu.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0