2-augusti-2011/3-augusti-2011

hej, kunde inte blogga igår...
igår så for jag Rebecca och Elin till revet, där gjorde vi en brasa på stranden. Eller jag och Elin gjorde en brasa medans Rebecca for och hämtade Pontus och Philip. Lite senare kom Markus och Gustav medans jag for jag och mötte Linus, Joel och Ralle som också var med oss där, kulkul! När Markus,Gustav,Pontus och Philip for så var vi andra kvar, sen skulle dom tillbaka till stan så vi cyklade till statiol för att köpa dricka. När dom for så lämnade vi Rebeccas cykel och for till Elin för vi skulle sova där:)
Idag när vi vaknade så åt vi frunch, drog till banken för att fixa en sak sen for vi till Pontus och Philips jobb och hälsade på ;p  Nu är jag hemma och har nästan nyss ätit, om ca en timme ska jag fara till träningen men jag ska inte träna för jag är sjuk... Efter träningen så får jag se vad det blir, säkert revet igen:)))

btw så har jag beställt klipptid, tisdag kl. 9.00 nästa vecka ;o jag dör :((


gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0